Cei de la Z-Man Games au anuntat lansarea in vara 2011 a jocului de societate The Ares Project realizat de Geoff si Brian Engelstein.

The Ares Project este un joc ce emuleaza marile conflicte din jocurile de tip RTS (real-time-strategy). Jucatorii reprezinta diferite factiuni care se lupta pentru controlul Frontierei, dorind in cele din urma sa distruga inamicul prin ditrugerea bazei sale. The Ares Project se poate juca unu-la-unu ca un joc pentru 2 jucatori, dar sunt reguli speciale si pentru 3 sau 4 jucatori, in 3 jucatori putandu-se juca intr-un stil free-for-all, in timp ce in 4 jucatori se poate juca free-for-all sau pe echipe.

Nucleul jocului este bazat pe construirea de cladiri, acestea permitand producerea de unitati, ce pot fi folosite ulterior impotriva adversarilor. Exista multe tipuri de cladiri ce se pot construi, ordinea in care sunt construite dictand tipul de unitati ce se pot construi.

Jocul este rapid si furios: se joaca o carte, apoi fiecare jucator isi completeaza mana de carti pana la 3. Imediat ce un jucator este familiarizat cu potentialul factiunii sale, rundele se desfasoara mai repede. Cartile pot fi folosite in mai multe moduri si reprezinta o multitudine de lucruri in joc. Daca sunt jucate cu fata in jos, acestea reprezinta resurse ce se pot folosi pentru a construi cladiri, sau, daca sunt jucate cu fata in jos pe o cladire, pot fi folosite mai tarziu pentru a construi unitati. Daca sunt jucate cu fata in sus, acestea ofera jucatorilor posibilitatea de a produce energie, sa castige efecte speciale, sau sa produca unitati. Energia este o resursa importanta introdusa in jocul avansat, pe care jucatorii trebuie sa o controleze foarte bine. Unele carti necesita energie pentru a fi folosite, dar modul in care energia va avea un impact asupra strategiei unui jucator, depinde de factiunea cu care joaca.

Factiunile sunt lucrurile ce stralucesc la jocul The Ares Project. Fiecare factiune din joc vine cu setul ei de reguli si in timp ce toate sunt legate de regulile de baza, fiecare factiune joaca foarte asimetric. Cele patru factiuni prezente in joc sunt:
Kahoum – o populatie cu puteri paranormale pentru care managementul si utilizarea resurselor sunt vitale;
Xenos – o rasa extraterestra ale carei puteri speciale, abilitatile de adaptare, evolutie si flexibilitate o fac un adversar dur;
Terran – soldati ramasi din Forta de Aparare a Pamantului (Earth Defence Force), avand o mare diversitate de unitati si fiind niste aparatori foarte buni;
The Colossus – un robot imens, capabil sa produca o multitudine de unitati fara prea mare efort.

Lupta este rezolvata printr-un sistem inovativ, in care e foarte important ca ceea ce construiesti sa se potriveasca tacticilor adversarului. Un jucator invinge imediat ce distruge baza adversarilor, dar daca aceasta nu este posibil pana la sfarsitul jocului, va castiga cel care va avea cele mai multe puncte de batalie.