Mondo este un joc de constructie de tip puzzle in timp real realizat de Michael Schacht pentru 1-4 jucatori.

In fiecare runda jucatorii folosesc o singura mana pentru a trage jetoane dintr-o gramada centrala si apoi le plaseaza cu fata in sus pe tabla individuala. Fiecare jeton tras si jucat, trebuie asezat langa un jeton deja existent pe tabla. Jucatorii vor puncta pentru realizarea de peisaje fara greseli, de exemplu o padure va puncta doar daca este completa si nu are greseli. Jucatorii mai primesc puncte si pentru animalele prezente pe tabla, tinand cont de ordinea in care au fost alese.

Jucatorii trebuie sa aibe grija sa nu piarda puncte: orice jeton de peisaj plasat si care nu se potriveste cu cele de langa el puncteaza -1, la fel, jucatorul cu cei mai multi vulcani activi va puncta negativ. Dupa 3 runde jocul se incheie, iar jucatorul cu cele mai multe puncte castiga.

Jocul de societate Mondo include 3 nivele de dificultate, nivelul avansat aducand modificatori de scor: jucatorul cu cele mai multe peisaje puncteaza pozitiv, se dau puncte bonus jucatorului cu cele mai multe lacuri si tot asa. Nivelul expert adauga un nou strat de dificultate prin adaugarea de task-uri optionale pentru jucatori. Task-urile aduc puncte bonus daca acestea sunt indeplinite pana la sfarsitul unei runde.

Aspectul de joc in timp real adauga tensiune, un cronometru numarand in fiecare runda. Jucatorii trebuie sa fie atenti sa-si umple tabla de joc, castigand cat mai multe puncte din peisajele realizate si animalele plasate, avand grija sa nu faca multe puncte negative. Cu fiecare nivel de dificultate, timpul pentru fiecare runda scade, Mondo fiind destul de bine modificat pentru o experienta de joc usoara sau dificila, avand reguli si pentru un jucator.

Mondo se va lansa in perioada iunie – iulie 2011.