Articol scris de Bolog Sergiu – Concurs Lex Hobby Store & BGB
Putin despre joc
Descent: Journeys in the Dark este un joc semi-cooperativ in care un grup de eroi se aventureaza in temnite periculoase pentru a infrange fortele malefice sau pentru ca asa au ei chef…doar sunt eroi. Un jucator controleaza fortele raului, iar pana la 4 alti jucatori controleaza eroii.
Sesiune
Am jucat primul scenariu si anume Into the Dark.
Fratele meu Narcis a fost Overlord. In mod normal, daca sa joaca doar cu doua persoane, jocul sugereaza sa fie doi eroi controlati de acelasi jucator. Eu am jucat doar cu un erou…
Aceasta este povestea eroinei Andira Runehand, o blonda frumoasa cu o putere magica uluitoare.
Totul a incepul atunci cand s-a dus la o carciuma. Un batranel i-a dat harta unei temnite in care eroina noastra avea sa-si testeze abilitatile. Acolo era un urias pe nume Narthak ce trebuia omorat. Batranelul i-a recomandat sa-si aduca si niste prieteni, dar Andira a spus ca are prieteni doar pe Facebook (probabil aici a blestemat-o batranul sa aiba doar zaruri proaste)…
Plina de naivitate si de incredere, Andira Runehand coboara in temnita. Habar nu avea ce o asteapta. Isi luase cu ea doar o armura din piele, o potiune pentru viata si o piatra fermecata (Immolating Rune mai exact) ce spera ca o va ajuta in lupta.
A deschis prima usa, iar in fata ei (oarecum) statea un Master Beastman, o creatura foarte periculoasa.
Andira isi scoate piatra fermecata si o foloseste pentru a ataca bestia dar din pacate rateaza ( am dat un X pe zar ceea ce inseamna ratare completa). Cam atat a putut face eroina in primul tur. Jalnic…
Acum vine Beastman-ul si-i arata cum se ataca. Probabil calca in ceva pe drum caci pana ajunge la domnisoara Runehand, acesta este furios si o ataca de doua ori. Poc-poc… moarta! Nu-i un inceput bun!
Din fericire eroina invie la oras.
Intra iar in temnita si vrea sa-i returneze „favoarea” acestei bestii dar din pacate rateaza cu ambele atacuri. ( chiar nu-mi venea sa cred ca am ratat cu ambele atacuri din actiunea „battle” ). In final Andira reuseste sa-l omoare, dar nu inainte de a primi inca 5 rani, iar in spatele acestuia apare un schelet arcas pe care… da. Ati ghicit! Il rateaza.
E clar! Andira Runehand are nevoie de ochelari.
Urmeaza cateva voleuri intre cei doi pana cand in sfarsit magia triumfa iar eroina poate inainta. Nu mult, deoarece da nas in nas cu un alt Beastman. In spatele acestuia era o potiune de care Andira avea nevoie cu disperare.
In timp ce ea se chinuia sa fure potiunea din spatele bestiei, fortele raului se adunau in jurul ei.
Pana la urma, a fost usor sa o fure din spatele monstrului si nu stia de ce. Abia apoi a vazut planul diabolic al maleficului Narcis.
M-a lasat sa merg in colt pentru a nu mai avea Line of Sight spre restul camerei.
Astfel a putut sa cheme alte creaturi si sa-mi blocheze unica iesire din temnita. Am cazut in plasa…
Dupa cateva lupte, blonda ramane cu un singur punct la viata, iar putul de langa ea incepe sa para din ce in ce mai „atragator”. Nu prea mai avea optiuni, dar Andira Rundehand nu se lasa cu una cu doua…
Isi ia inima in dinti si incepe sa fuga spre celelalte usi in speranta ca va gasi o alta cale spre oras, o comoara sau macar o potiune. Nu stia ca maleficul Overlord o tine in viata doar pentru amuzamentul sau sadic.
Eroina face doi pasi, dar timpul parca se opreste iar ea simte cum dispare pamantul de sub picioarele ei. Narcis a jucat o carte capcana iar povestea se incheie incredibil de repede.
Aceasta a fost povestea unei eroine in devenire. O sesiune mediocra din pricina unor zaruri si a unor decizii proaste. Cred ca mai mult a durat aranjarea si stransul jocului.