Timp de decenii, Muzeul a adunat o colectie impresionanta de artefacte rare, oculte. In 1926, se deschide portalul taramurilor de nebunie. Pe masura ce evenimente misterioase si nefiresti impanzesc zona, o mana de anchetatori suspecteaza faptul ca multe comori puternice, tinute in apropiere, au inceput sa trezeasca orori nebanuite. Acestia incep cautarile la muzeu si in imprejurimi. Acum, tot mai disperati, incearca sa gaseasca Elder Signs (Semnele Antice), simboluri stravechi de care au nevoie pentru a inchide portalul si a zadarnicii orice revenire a Anticului (Ancient One).
Cei de la Fantasy Flight Games au anuntat lansarea jocului de societate Elder Sign, un joc cooperativ cu zaruri realizat de designerii Richard Launius si Kevin Wilson, aceeasi care au facut Arkham Horror, un joc incarcat de intriga supranaturala pentru 1 – 8 jucatori.
Barierele intre dimensiuni se clatina
Elder Sign pune jucatorii sa controleze anchetatori ce trebuie sa indure cu succes Aventuri in interiorul muzeului pentru a strange indicii, articole si cunostintele stravechi de care au nevoie pentru a sigila legaturile dintre dimensiuni. Un joc cu zaruri inteligent si tematic ce pune jucatorii sa lupte cu monstri si cu dificultatea de a ramane sanatosi mintal si fizic in timp ce investigheaza cele mai periculoase exponate si cele mai infioratoare cazuri de nebunie.
Anchetatorii sunt intr-o cursa contra cronometru in timp ce o mecanica de joc malefica impinge inainte markerul Anticului pe traseu. Atunci cand traseul este complet, Anticul se trezeste si porneste cu furie haosul si nebunia. Fiecare din cei 8 Antici poseda puteri extraordinare, iar daca nu reusiti sa-i impiedicati sa patrunda in lumea noastra, toti anchetatorii vor fi devorati!
Cea mai buna strategie si putin noroc
Exponatele si focarele de activitate supranaturala sunt reprezentate de Cartile de Aventura(Adventure cards), pe care anchetatorii trebuie sa le exploreze, cu scopul de a gasi Semnele Antice. Fiecare Aventura este formata dintr-un numar de sarcini pe care anchetatorii trebuie sa le indeplineasca si corespund rezultatelor unui zar personalizat.
Sarcinile de Aventura variaza de la moderat la extrem de provocator, iar jucatorii vor avea nevoie de mai mult decat noroc simplu pentru a obtine rezultatele dorite din partea zarului. Va trebui sa folosesti cu pricepere talentele unice ale Anchetatorului tau, sa obtii banni pe articole la momentul potrivit, sa ai de partea ta ajutorul aliatilor si sa folosesti putina magie pentru a influenta rezultatele zarului.
Imposibilitatea de a termina o Aventura poate avea mai multe consecinte. Pot aparea monstri, anchetatorul tau poate pierde sanatate mintala sau stamina, sau nereusita ta poate minainta markerul Anticului pe traseu. Daca finalizezi cu succes o Aventura, vei avea parte de beneficiile acesteia. Anchetatorul tau poate gasi noi indicii, poate invata descantece puternice, poate scoate la iveala articole unice, sau poate chiar localiza unul din Semnele Antice. Dar ai grija, nu toate recompesele unei aventuri sunt neaparat benefice.
Dovedeste Muzeul de unul singur sau Strange Prieteni
Cu 8 Antici, 16 anchetatori si 48 de Carti de Aventura, Elder Sign dispune de o abundenta de optiuni pentru a fi siguri ca experienta dvs. va avea mereu noi nivele de teroare. Jucatorii vor gasi o rejucabilitate in optiunile strategice disponibile, iar optiunile si groaza supranaturale creste cu fiecare jucator in plus.