Grimoire, conceput de Hayato Kisaragi, este un joc pentru 2-4 jucatori si dureaza intre 30 si 60 de minute. Jucatorii reprezinta niste aventurieri ce sunt in cautare de insotitori si comori. Prin utilizarea inteligenta a Grimoire-ului, o carte de vraji si farmece, jucatorii vor avea ocazia sa revendice carti de Quest, care sunt un mix de articole si insotitori.

Vrajile din fiecare tur sunt luate in secret, prin punerea unui semn in Grimoire, care marcheaza vraja pe care o vei arunca. Cu cat este mai ridicat nivelul vrajii, cu atat mai puternic va fi efectul; cu cat mai mic nivelul, cu atat mai slab efectul sau.

Jucatorii isi doresc, desigur, sa joace vraji cat mai puternice, dar jucatorul care arunca vraja cu nivelul cel mai mic va ajunge sa aleaga primul cartile de Quest. Alegerea atenta a nivelului de vraja ce va fi jucat, efectul dorit si implicatiile ordinii de joc in tur, toate sunt importante pentru un jucator atunci cand trebuie sa decida care sa fie vraja aleasa din Grimoire.

Scopul il reprezinta castigarea de carti de Quest; Cartile de Quest pot fi articole – care aduc puncte de victorie, sau pot fi insotitori, care va vor aduce, de asemenea, puncte de victorie, dar pot oferi si unele bonusuri speciale sau efecte asupra jocului care vor influenta extra punctele de victorie pe care le vei obtine sau iti permit sa incalci regulile obisnuite intr-un anumit mod.

Jucatorul care foloseste cel mai bine Grimoire-ul sau, pentru a face vrajile de care are nevoie atat pentru efect cat si pentru ordinea de joc, care reuseste sa obtina cele mai bune articole si bonusuri de la insotitorii sai, va fi castigator!

Grimoire va fi lansat in perioada aprilie – mai 2011.