Adanc, intr-un labirint subteran, vrajitorii planuiesc sa-si fure comorile reciproc, protejand in acelasi timp pe ale lor. Inarmati cu un arsenal de vraji limitate doar de imaginatie, risca si merg mai departe, pregatiti de duel la caderea unei palarii inalte, cu varf ascutit…
Fantasy Flight Games au anuntat retiparirea jocului de societate Wiz-War, un board game clasic al haosului magic pentru 2-4 jucatori!
Fiecare jucator controleaza cate un vrajitor si incepe jocul cu 2 comori aflate langa baza, pe care trebuie sa le protejeze de ghearele ascutite ale vrajitorilor adversari. Primul vrajitor care inscrie 2 puncte castiga; punctele se inscriu prin aducerea comorilor vrajitorilor adversari in propria baza, sau prin eliminarea acestora folosind un atac cu mingii de foc, furtuni psihice si alte puteri magice. Desigur, daca esti ultimul vrajitor in picioare, victoria este a ta.
Cele mai bune traditii si inovatii
Creat initial de Tom Jolly in 1983, Wiz-War se bazeaza pe bogata traditie de divertisment si jocuri ce a incantat jucatorii zeci de ani si a ajutat la introducerea intregului hobby de board games. Acum, designerul veteran Kevin Wilson a lucrat alaturi de Tom Jolly pentru a adauga vraji noi si pentru a imbunatatii jocul printr-o serie de rafinamente subtile ce fac jocul mai rapid si clarifica efectele cartilor.
Cu aceste revizuiri, Wiz-War ramane fidel radacinilor sale ca un joc simplu si de imaginatie in care vrajitorii pot arunca mingii de foc, pot crea tufe de trandafiri din aer, pot manipula gravitatea si se pot transforma in noroi.
Spontan si imaginativ
Jucatori construiesc un labirint din panourile labirint, iar cand le vine randul, jucatorii fac anumite actiuni cum ar fi sa se deplaseze, sa faca vraji sau sa faca un singur atac. In cadrul acestei secvente de actiuni, exista potential pentru un joc poetic.
Fiecare vraja apartine unuia din cele 4 tipuri de atac, countere, item-uri si neutre (neutrals). De asemenea, fiecare vraja apartine uneia dintre cele 7 scoli de magie: descantece, alchimie, magie neagra, elemental, mentalism, mutatie si thaumaturgy. In timp ce toti vrajitorii care intra in labirint pot recita descantecele lor inainte si inapoi, fiecare joc ofera un mix diferit din alte scoli de magie.
Jocul de societate Wiz-War se va lansa la sfarsitul anului 2011.