Serge Laget face parte dintr-o mana de designeri francezi ce colaboreaza adesea intre ei. De exemplu, Laget a colaborat la Mystery Express cu Antoine Bauza, la Shadows Over Camelot si Senji cu Bruno Cathala, la Ad Astra, Mystery in the Abbey, Castle si Kheops cu Bruno Faidutti. Dar asta nu inseamna ca nu el nu poate crea de unul singur, Mare Nostrum fiind cel mai bine primit joc de pana acum.
In anul 2011 va scoate un joc nou prin editura Days of Wonder: Cargo Noir.
In Cargo Noir, jucatorii reprezinta “familii” ce fac trafic cu marfuri de contrabanda intr-un cadru sumbru de anii 1950. In fiecare runda fiecare jucator va naviga in diverse porturi precum Hong Kong, Bombay, Rotterdam, New York, unde pentru pretul corect, marfa dispare, iar tu vei face o oferta pentru aceasta. Daca o alta “familie” va oferi mai mult, vei fi obligat sa maresti suma propusa sau sa iti iei banii si sa pleci in alta parte. Daca vei castiga licitatia, vei putea sa iti muti bunurile respective in depozitul personal. Dupa cum Laget spunea intr-o conferinta de presa, “Totul in Cargo Noir a crescut de la un mecanism de licitatie de baza simplu si banal de explicat – poti licita doar in sus, ultimul care ramane va lua bunurile.”
Tabla de joc in timpul jocului
Dupa ce ai luat bunurile, le vei putea vinde pentru a aduce mai multe nave in flota, avand astfel posibilitatea de a cerceta dupa bunuri in mai multe locatii, puteti cumpara Victory Spoils sau sa faceti alte actiuni. Cu cat colectati mai multe bunuri, valoarea acestora va creste. jocul este castigat de cel care va avea la sfarsit cele mai multe Victory Spoils.
Cargo Noir este un joc de societate pentru 2-5 jucatori, avand o durata de joc de 30-90 minute. Lansarea acestuia este programata pentru luna martie 2011. Pentru promovarea lui, cei de la Days of Wonder au creat un site dedicat si o serie de 5 mini-clipuri. Le puteti vedea mai jos pe toate cinci intr-o poveste completa, realizata sub forma unor benzi desenate. Oare si viitoarele jocuri vor beneficia de acelasi tratament?